FANDOM

Clementine ya da Clem, The Walking dead sezon 1 oyununun çok önemli bir karakteri ve The Walking Dead Sezon 2 oyununun baş karakteri. Olgun, Kibar ve Terbiyeli bir kız. Hala insani özelliklerini koruyan ve gruba moral taşıyan bir kız. Böyle bir dünyada ayakta kalmayı ona Lee Everett öğretti. Hala hayattadır.

Clementine
Clementine.png
Seslendiren Melisa Hutchinson
Cinsiyet Kadın
Saç rengi Siyah
Yaş 8(1. sezon)

11(2. sezon

Meslek İlk okul öğrencisi
Aile Ed(Baba)

Diana(Anne)

Koruyucu Lee

Omid ve Christa

Etnik köken Afrika-Amerika

KarakterEdit

Clementine Akıllı ve terbiyeli bir kız olarak anıldı. Salgın başladığında, çok kolay dediği 1. sınıftan mezundu. Gayet pratik zekalı bir kızdı.

Salgın öncesiEdit

İlçe hayatıEdit

Clementine, ailesi tarafından çok sevilen bir kız, eskiden bir hamster'ı varmış. Geceleyin kapısını kendisi açmış ve onu bulduklarında 1 paket kurabiyeyi bitirmiş. 1. sınıftan mezundu ve 1. sınıf, onun için kolaydı. Tüm vaktini ağaç evinde oturup masallara inanarak, kitap okuyarak geçirirdi. Aynı zamanda futbol oynardı ama futbolu sevmezdi. 22 kişinin bir topun ardından koşması ona saçma gelirdi.

Salgın sonrasıEdit

Sezon 1Edit

"Yeni bir Gün"Edit

Clementine bir kaç gündür ağaç evinde saklanırken 2. Günde Sandra'nın çığlıkları geldi ve Sandra öldü. Başka bir adam gelip açık olduğunu bilmediği kapıyı tekmelemeye ve televizyonu almaya çalıştı ama beceremeyince kaçtı.

Lee, pompalıyla polis memurunu öldürünce ne olduğuna bakmak için geldi ve Lee tarafından fark edilince kaçtı. Lee, onun evine geldiğinde önce onunla telsizden haberleşti. Sandra, Lee'ye saldırınca, Lee'ye yardım etmek için bir çekiç getirdi ve böylece Lee, Sandra'yı öldürdü. Oradan gece veya gündüz çıkıp Shawn ve Andre/Chet ile Greene çiftliğine gittiler. Orada kaldıktan sonraki sabah Clem ve Katjaa beraber oturdular. Duck çığlık atarken Clementine oradaydı. Kenny, Duck, Lee ve Katjaa ile Macon'a doğru yol aldılar.

Macon'dayken benzinleri bitti ve Kenny, insan gibi görünen bir adama yardım etmesi için bağırdı. Adam zombi çıkınca etraflarını zombiler sardı ve bir tanesi Duck'ı yakaladı ama o sırada Carley zombiyi öldürdü ve hepsini eczaneye davet etti. Herkes içeriye girince Glenn, kapıyı kilitledi. Lee, Kenny ve Larry kavga ederken tuvalete girmeye kalktı ama tuvaletteki ölü adam Clem'e saldırınca Lee/Carley onu kurtardı. Glenn, benzin almak için Motel'e gitti ve Larry kalp krizi geçirdiği için eczanenin deposuna girmeye çalıştılar.

Lee, kardeşini öldürüp anahtarı alınca içeri girdiler ama alarm çaldığından tüm zombiler oraya toplaştı. Doug ve Carley zor duruma düşünce Lee, ikisinden birini kurtarıp dışarıya doğru kaçarken bir zombi Clem'i yakaladı ve Clem'in telsizi kırıldı. Sonunda dışarıya çıktılar ve Motel'e gittiler. Glenn, Clem'in telsizini vermeyi unutarak Atlantaya gitti.

"Yardıma Muhtaç"Edit

Clementine top oynarken Lee, Kenny ve Mark, yanlarında Ben Paul ve yaralı David Parker/Travis'i getirdiler. Clem, şapkasını kaybettiğini Lee'ye söyledi ve resim çizmeye devam etti. Yaralı kişi zombi olup Lee'yi yemeye çalıştıktan sonra Ben'in açıklamasını dinlerken Carley/Doug'ın sayesinde Andrew ve Danny St. John ile karşılaştılar. Benzin karşısında yemek teklif edince grubun kabuluyle oraya önce Lee, Ben, Mark, Carley/Doug gitti ve Carley/Doug ve Ben bir sepet poğaça getirince tüm grup gidip Carley/Doug ve Ben Motelde kaldılar. Mandıraya geldiklerinde Mark'ın okla vurulduğunu gördüler. Salıncakta Duck ve Clem sallandıktan sonra Katjaa'nın Maybele'i iyileştirmesini izlediler.

Yemek vakti gelince Lee'nin uyarısıyla normal bir hayvan eti sandığı Mark'ın bacağını yemekten kurtuldu. Sonra onları bir et deposuna kapattılar ve Larry öldü. Larry'nin bozukluklarıyla havalandırmayı kaldırıp yan odaya geçti Clem ve kapıyı açıp diğerlerini kurtardı. Andrew ve Lee kavga ederken oradaydı ve Lee gelince oradan çıktılar. Ormanda bir araba buldular, Clementine ne kadar almayalım dese de arabadaki tüm erzağı aldılar.

"Önümüzdeki uzun yol"Edit

Clementine resim çizerken Motel'i haydutlar bastı. Oradan karavan ile kaçtılar ve Lilly, erzakların çalınmasıyla ilgili Ben'i(ve hayattaysa Carley'yi) suçladı. Arabanın ön kaportasına zombi takılınca Lilly Carley'yi veya Yanlışlıkla Doug'ı öldürdü. Onu karavana alıp veya almayıp yola devam ettiler ve bir tren buldular. Lilly'yi aldılarsa Karavanı kaçırdı.

Trenle yollarına devam ettiler ve yolun yarısında Duck'ı öldürmek için treni durdurdular ve Katjaa'da Duck için intihar etti. Yolun devamında bir kamyon üst geçitten sarkıp yolu kapatıyordu. Üst geçitte Christa ve Omid ile karşılaştılar. Lee ve Omid kamyondan kurtulurken tren, arkadan gelen zombi sürüsü yüzünden yola başladı. Lee ve Omid trene atlarken Omid bacağını kırdı. Yeniden trene bindiler ve Savannah'a doğru yol aldılar.

Öldürdüğü kişilerEdit

  • Yabancı(Seçime göre)
  • Lee Everett(İstemeden sebep oldu)(Seçime göre acısına son vermek için)
  • Winston(Kendini kurtarmak için sebep oldu)
  • Sam(Seçime göre acısına son vermek için)
  • Pete(İstemeden sebep oldu)
  • Nick(Seçime göre istemeden sebep oldu)
  • Alvin(Seçime göre istemeden sebep oldu)
  • Sayılamayacak kadar zombi

Also on FANDOM

Random Wiki