FANDOM

Lee Everett Telltale Games Tarafından yapılan The Walking Dead Sezon 1 oyununun baş kahramanıdır. Genelde diğer karakterlerin lideri gibi görünür. Karakteristik özellikleri oyuncuya kalmış olsa da o genelde zekidir, Bağımsızdır ve Clementine'a sahip çıkar.

Lee Everett
Sadasdasdsa
Aktör Dave Fennoy
Cinsiyet Erkek
Saç Siyah
Yaş 32
Meslek Georgia Athens Üniversitesinde Tarih öğretmeni
Aile Bay Everett(baba)

Bayan Everett(anne)

B. Everett
İlk görünüş "Yeni bir gün"
Son görünüş "Zaman Kalmadı"
Öldüğü bölüm "Zaman Kalmadı"
Ölüm sebebi Zombi tarafından kolundan ısırılması.
Sağlık Ölü veya zombi
Etnik kökeni Afrikalı-Amerikalı

KarakterEdit

Lee, salgından önce Georgia üniversitesinde 6 yıllık bir öğretmendi. Aynı zamanda karısıyla yatan senatörü öldürdüğünden hapishaneye gidiyordu (Araba zombiye çarpıp kaza yapmasaydı) Macon'a gelince kardeşinin zombi halini öldürerek yaşayan tek Everett olmuştu.

Salgın sonrasındaEdit

1. SezonEdit

Yeni bir günEdit

Bölüm başladığında Lee, karısıyla yatan senatörü öldürdüğünden dolayı bir polis arabasının arka koltuğunda oturuyordu. Bir süre sonra Polis Memuru, Lee ile konuşmaya başladı ve muhabbete dalmışken önünden geçen zombiyi göremeyip kaza yaptı ve yolun kenarına düştü. Uyandığında ayağı yaralanmıştı ve susamıştı. Camı kırıp dışarı atladı ve kelepçe anahtarlarını alıp elini çözdü. Elini çözdükten sonra polis, zombi olarak Lee'nin üstüne atladı ve Lee, Polis'in pompalı silahını alıp polisin kafasını uçurdu. Ormanda Clementine'ın gölgesini gördükten sonra ona bağırdı. Silah sesi artı bağırdığı ses, zombileri oraya çağırdı ve Lee'nin, Clementine'ın bahçesine çıkmasına neden oldu. İçeriye girip etrafı araştırınca bir telsiz buldu ve o telsizle Clementine ile iletişim kurdu. O sırada telesekreterden Clementine'nın annesi Diana'dan gelen 3 mesajı da dinledi. Clementine onunla camdan görüşürken arkasındaki Sandra'nın zombi halini görüp korktu ve ona bir çekiç getirdi. O da o çekiçle Sandrayı öldürdü ve Clementine'a, ailesini bulana kadar göz kulak olacağına söz verdi.

Oyuncunun seçimine göre güneş batmadan dışarı çıkıp, Shawn ve Chet'e arabaları çekmesinde ve eve gitmesinde yardım edebilirler. Ya da Güneş batana kadar bekleyip gece vakti Shawn ve polis memuruyla karşılaşır ve Chet'in ölü halinin yanından geçerek gidebilir.

Lee, Clementine ve Shawn, Hershel'ın çiftliğine geldiler. Hershel, Clementine'a bu adamı bilip bilmediğini sordu. Clementine "evet" deyince Lee'nin bacağına göz attı ve pansuman yaptı. Shawn, babasını(eğer sabah gitmeyi tercih ettiyseniz) Çiftliğe çit dikme konusunda ikna etmekte Lee'den yardım istedi. Hershell, Lee'nin ayağına baktıktan sonra onlara ahırda yatabileceklerini söyledi ve oraya yatak hazırlattı. Sonraki gün Kenny, Katjaa ve Kenny Jr.(Duck) ile tanıştılar. Lee çiftlikte birkaç işe yardım ettikten sonra Hershell'la ahırda karşılaştı ve onunla bir konuşma yaptılar. Konuşmanın sonunda Shawn'ın çığlığıyla sesin geldiği yöne doğru koştular, Hershell silahını almaya gitti. Lee'nin kararına göre Shawn'a veya Duck'a yardım edip oradan Kenny ile beraber ayrıldılar.

Kenny'nin kamyonu ile Macon'a kadar yolculuk edip benzinleri bittiği için tam Lee'nin ailesinin eczanesinin önünde durdular. Kenny, uzaktaki kamyonuyla uğraşan bir insan gibi görünen zombiye seslenip yardım istedi. Ama birden tüm zombiler etraflarını sardı ve biri Duck'ı yakaladı. Zombi, Duck'ı ısırmak üzereyken Carley, ateş edip Duck'ı kurtardı ve Lee'nin ailesinin eczanesine getirdi. Lily, Carley'nin içeri tanımadıkları insanları alması konusunda kızdı ve kavga ettiler. Clementine çişinin geldiğini söyleyip tuvalete girmeye çalıştı. Larry, Duck'ın ısırıldığını söyleyip onu dışarı atmaya çalıştı. Oyuncuya göre onunla işbirliği yapabilir veya Kenny'nin tarafında olabilir. Seçimini yaptıktan sonra Clementine, tuvaletteki zombi tarafından saldırıya uğradı ve Lee veya Carley tarafından kurtarıldı. Sonra Glenn, Erzak bulmak için dışarıya çıktı.

Larry birden kalp krizi geçirdi ve hiç ilaç kalmadığını, diğer ilaçların da yandaki depoda kilitli olduğunu söyledi. Böylece herkes anahtarı bulmak için bir işlere girişti. Bir zaman sonra Glenn, telsizle Clementine'ı aradı ve sıkıştığını, yardıma ihtiyacı olduğunu söyledi. Carley ve Lee oraya geldiler ve Glenn tarafından Moteldeki bir odada bir kızın olduğunu öğrendiler. Moteldeki tüm zombileri öldürüp odaya geldiler ve kapıyı zorla açtılar. Kadın ısırıldığını ve onu vurmaları gerektiğini söyledi. Kabul etseniz de etmesenizde silahı aldı ve kendini vurdu. Sonra motele geri döndüler.

Motelde, orada çalışan kişi yani Lee'nin kardeşindeki anahtarları almak için dışarı çıktılar ve anahtarları alıp döndüler. Anahtarla depoyu açtılar ve içeriye girince alarm çaldı. Tüm zombiler alarm yüzünden Eczaneye toplandı. Arka kapıdan kaçarken Doug veya Carley'i kaybettiler ve Motel'e gittiler. Motelde Glenn, grubu terk edip Atlantaya, arkadaşlarına yardım etmeye, gitti.

Yardıma MuhtaçEdit

3 Ay sonra Lee ve grubun yeni üyesi Mark, avlanıyorlardı. Sonra ormanda duyduğu çığlıklara koşup 2 öğrenciyi(Ben Paul, Travis) ve 1 öğretmeni(David Parker) buldular. Öğretmen bozuk bir tuzağa yakalanmıştı. Ayağını kesip onu çıkartabilirlerdi ve Travis kusup zombilere yem olabilirdi. Ya da orada bırakıp yanlışlıkla Travis'i vurup motel'e geri dönebilirlerdi.

Motel'e dönünce Lily, buldukları yaralıları buraya getirmeleri konusunda onlara çok kızdı ve bu kadar çok insanı nasıl doyuracakları konusunda Lee'den yardım istedi. Bugünlük doyurma işini Lee'ye bıraktı. Lee yemeği dağıttıktan sonra Motel'e getirdikleri yaralı zombi oldu ve Lee ile bir mücadele içerisine girdi. Zombiyi öldürdükten sonra ısırılmadığını söylediği arkadaşının zombi oluşunu Ben'e sordular ve o da insanları zombi yapanın ısırık değil ölüm olduğunu söyledi. O sırada Doug'un icatı veya Carley'nin görüşüyle St.John kardeşleri gördüler. Benzin karşılığında yemek teklif ettiler ve St.John Mandırasına gittiler.

Yolda iki Haydutun kavgasına tanık oldular ve mandıraya geldiler. Brenda St.John, onlara biraz börek verdi ve Carley ile Ben, böreği gruba götürdüler. Danny St. John, Lee ve Mark'dan çite takılan zombileri çıkartmalarını istemiştir. 3 zombiyi kaldırdıktan sonra çitin diğer tarafında kalmışlardır ve çitler birden çalışmıştır. Haydutlar da onlara ateş açıp Mark'ı vurmuşlardır. Geri geldiklerinde grup da çiftliğe yeni gelmektedir ve Mark'ı vurulmuş görünce şaşırmışlardır. Danny, Lee ile haydutların kampını basmaya gitmiştir. Haydutların kampında Clementine'ın kayıp şapkasını bulmuşlardır ve bir kadın gelmiştir. Elindeki arbaletle Lee ve Danny'yi öldürmekle tehdit etse de Lee veya Danny tarafından ölür.

Geri geldiklerinde Lily ve Kenny kavga etmektedir. Lee, Kenny'yle konuşunca Kenny, ahırın arkasındaki kapıda bir şeyler olduğundan şüphelenmiştir. Lee, Andrew'in dikkatini dağıtıp kapıyı açmıştır. O sırada yemek zili çalmıştır, herkes sofraya oturunca Lee, Mark'ın sofrada olmadığını görünce şüphelenmiş ve elimi yıkayacağım bahanesiyle Mark'ın yattığı odaya gelmiştir. Mark, bacaksız bir şekilde yerde sürünüyordur ve yemeği yememeleri konusunda herkesi uyarmıştır. Lee, Clementine'ı uyarabilir ve uyarmayabilir, ardından Mark'ın bacaklarını yediğini söyler ve Danny, Lee'yi bayıtlıp et deposuna götürür.

Uyandığında Larry, Lilly, Kenny ve Clementine et deposundadır. Larry kalp krizi geçirip bayılır. Lee, seçime göre onu kurtarır veya Kenny'ye öldürmesinde yardım eder. Sonra Larry'nin bozukluklarıyla havalandırmayı söküp Clementine'ı yan odaya gönderir ve kapıyı açtırır. Lee, depodan bir silah alıp(ya da almayıp)Danny ile dövüşür. Kenny/Lilly'nin yardımıyla onu öldürür ya da orada bırakır. Lee diğerlerini bulmaya giderken Carley/Doug ve Ben ile karşılaşır. Onlara arka kapıdan girmelerini söyleyip Katjaa'nın tutulduğu eve girer. Brenda, Lee'den uzaklaşırken Mark'ın zombileşmiş hali Brenda'yı yer.

Dışarıda Kenny, Duck'ı almak için Andrew'e saldırır ve Andrew tarafından vurulur. Lee ona saldırınca çitlere düşerler. Carley/Doug ve (Larry'yi kurtarmaya çalıştıysanız) Lilly'nin yardımlarıyla Andrew'e yere yıkıp dövüyor. Bir süre sonra gruba dönmekle Andrew'e öldürmek arasında seçim yaptıktan sonra grupla beraber ormana gidiyoruz. Ormanda bir araba buluyoruz ve arabadaki erzakları almayı veya almamayı savunup Motel'e geri dönüyoruz.

Önümüzdeki uzun yolEdit

Lee ve Kenny, Eczanenin yakınlarında erzak arıyorlar ve bir kadın bağırarak yola çıkıyor. Onlara zaman kazandırması için onu orada bırakıp/Onu öldürdükten sonra eczaneye girip alabildiğimiz kadarını alıyoruz ve çıkıyoruz. Üstümüze yıkılan kapıda(Eğer Larry'yi öldürdüysek)Kenny bize yardım ediyor ve dışarı çıkıyoruz.

Motele döndüklerinde Lilly, birisinin haydutlara çalıştığını söylüyor ve o kişiyi bulması için Lee'yi görevlendiriyor. Duck da zorla yardım ediyor, Carley'yi kurtardıysanız, insanlara katil olduğunuzu söylemenizi istiyor. Pastelle çizilmiş işaretleri takip edip çalınan yemekleri Lilly'ye getirince Haydutlar Motel'i basıyorlar ve karavana binip orayı terk ediyorlar. Duck, baskın sırasında ısırılıyor.

Karavandayken Lilly, Ben'in(Ve hayattaysa Carley'nin) yemekleri çaldığını düşünüyor. Ön kaportaya takılan zombi yüzünden duruyorlar ve Lilly, hayattaysa Carley'i, değilse yanlışlıkla Doug'u vuruyor. Onu karavana aldıktan sonra veya orada bıraktıktan sonra yola gidiyorlar. Treni bir şekilde çalıştırıyorlar ve Chuck ile tanışıyorlar. Aynı zamanda eğer Lilly'yi yanınıza aldıysanız karavanı kaçırıyor.

Trenle yola çıktıktan bir süre sonra Duck'ı öldürmesi için Kenny'ye treni durdurtuyoruz. Katjaa, Duck yerine kendini öldürüyor ve Kenny/Lee Duck'ı öldürüp trene dönüyorlar. Clementine'a öleceğini söylediği için Chuck'u uyarıyoruz ve onun hayatta kalması için saçını kesmememiz ve ona silah kullanmayı öğretmemiz gerektiğini söylüyor. Bunları yaptıktan sonra haritayla plan kurmamızı istiyor, bunları yapmaya giderken Ben, erzakları çalanın kendisi olduğunu söylüyor. Bunları yaptıktan sonra tren duruyor çünkü üst geçitten bir kamyon sarkıyor. Üst geçitte Christa ve Omid adlı çifti buluyorlar. İlerdeki bir evden buldukları ateş makinesiyle kamyonu koparıyorlar ve tren hareket ediyor çünkü arkadan zombi sürüsü geliyor. Köprüden tren'e atlıyorlar ama Omid atlarken ayağını kırıyor.

ÖlümüEdit

Öldüren kişiEdit

  • Zombi(Sebep oldu)
  • Yabancı(Sebep oldu)
  • Clementine(İstemeden sebep oldu)(Seçime göre öldürdü)

Clementine'ı ararken onun şapkasını yolda gördü ve onu almaya eğilirken zombi tarafından ısırıldı. Clementine'ı kurtardıktan sonra bayıldı ve bir dükkanda gözlerini açtı. Kapıyı açıp gitmeye çalıştı ama olmadı. Clementine'dan kendini kelepçelemesini istedi. Sonra (Seçime göre) öldürmesini veya orada bırakmasını istedi.

Öldürdüğü KişilerEdit

Bu liste, Lee'nin öldürdüğü kişileri sıralar

  • Senatör(Salgından önce)
  • Atlanta Polis Memuru(Zombileşmiş)
  • Sandra(Zombileşmiş)
  • B. Everett(Zombileşmiş)
  • David Parker(Sebep oldu, Seçime göre)
  • Jolene(Seçime göre)
  • Larry(Seçime göre sebep oldu)
  • Danny St.John(Seçime göre)
  • Andrew St.John(Seçime göre)
  • Tess(Seçime göre sebep oldu)
  • Beatrice(Seçime göre acısına son vermek için)
  • Gary(Doug'ı kurtardıysan)
  • Drew(Doug'ı kurtardıysan)
  • Kenny Jr.(Duck)(Seçime göre zombileşmeden önce)
  • Fivel(Seçime göre, Zombileşmiş)
  • Jeff(Zombileşmiş)
  • Logan(Zombileşmiş)
  • Crawford Oberson(Seçime göre, Zombileşmiş)
  • Ben Paul(Seçime göre sebep oldu)
  • Brie(Seçime göre)(sebep oldu)
  • Stranger
  • 5 Save Lots Haydutu
  • Sayılamayacak kadar zombi

Also on FANDOM

Random Wiki